Polityka prywatności

Administrator danych

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony www.infofast.pl jest Włodzimierz Klunder prowadzący działalność gospodarczą pod firmą InfoFast Włodzimierz Klunder w Bydgoszczy (85 – 307) przy ul. Kossaka 72, zwany dalej „Administratorem”. Dane osobowe są pozyskiwane i przetwarzane w sposób określony w niniejszej Polityce.

Kontakt z administratorem możliwy pod adresem email: biuro@infofast.pl.


Postanowienia ogólne

Włodzimierz Klunder prowadzący działalność gospodarczą pod firmą InfoFast Włodzimierz Klunder w Bydgoszczy (85 – 307) przy ul. Kossaka 72, jest Administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Państwa danych osobowych zebranych w związku odwiedzaniem strony www.infofast.pl i korzystaniem z umieszczonego na niej formularza kontaktowego. W przetwarzaniu danych osobowych użytkowników naszej strony korzystamy też z usług podmiotów przetwarzających, o których mowa w art. 4 pkt. 8 RODO między innymi świadczących dla Administratora usługi hostingu.

W naszych działaniach przywiązujemy szczególną uwagę do ochrony prywatności naszych klientów i kontrahentów. Jednym z kluczowych jej aspektów jest ochrona praw i wolności osób w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.

Dbamy by przetwarzanie Państwa danych odbywało się zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE (zwanego dalej „RODO”), ustawy o ochronie danych osobowych, a także przepisami szczególnymi (zawartymi m.in. w Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną czy Ustawie prawo telekomunikacyjne).

Jako Administrator wdrożyliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadającemu ryzyku naruszenia praw i wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Opracowaliśmy polityki i procedury oraz regularnie uczestniczymy w szkoleniach z zasad ochrony danych aby podnieść naszą wiedzę i kompetencje w tym zakresie.



Do czego wykorzystujemy dane osobowe

Dbając o ochronę Państwa danych osobowych dokładamy szczególnej staranności w celu ochrony Waszych interesów oraz praw i wolności, w szczególności zapewniamy, że zbierane przez nas dane są:

Zbierane dla konkretnych, określonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;

Przetwarzane zgodnie z prawem.



Cel i zakres zbieranych danych osobowych:

Państwa dane osobowe są zbierane w następujących celach:

 
Udzielenie odpowiedzi na zapytania kierowane przez formularz kontaktowy. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy ( RODO art. 6 ust 1 lit. B);

 
Prawnie uzasadniony interes administratora polegający na archiwizacji korespondencji w celu ustalania, dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń (RODO art. 6 ust 1 lit. F).



Kategorie danych jakie zbieramy:

Imię i nazwisko
Adres e-mail
Adres IP komputera

Państwa dane nie podlegają profilowaniu – to znaczy, że dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu określenia Państwa potrzeb ani cech osobowościowych oraz, że nie zbieramy żadnych dodatkowych informacji na Państwa temat z innych źródeł.

Nie handlujemy danymi ani nie udostępniamy Państwa danych osobowych innym podmiotom. Przede wszystkim Państwa dane nie są przesyłane poza granice EOG ( Europejski Obszar Gospodarczy) i nie są przekazywane organizacjom międzynarodowym.


Kto może być odbiorcą Państwa danych

Odbiorcami Państwa danych jest

dostawca usługi administrowania stroną www;

firma IT realizująca usługę utrzymania hostingu strony www i poczty elektronicznej.



Jak długo będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe

Maksymalnie ograniczamy okres przechowywania Państwa danych osobowych, które nie są już wykorzystywane, czyli przetwarzamy je tylko przez czas niezbędny do podjęcia decyzji o tym, czy dalszy kontakt jest wskazany jak również na czas potrzebny na usunięcie danych z kopii bezpieczeństwa.

Państwa dane osobowe przetwarzane w celu obsługi zapytania ofertowego będą przetwarzane przez okres trwania korespondencji po czym w zależności od rezultatów negocjacji albo zasilą naszą bazę danych klientów i będą przetwarzane w związku z realizacją umowy bądź zostaną usunięte jeżeli wystąpi brak możliwości nawiązania współpracy;



Prawa osób, których dane dotyczą


Żądania dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;

Prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;

Prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).



Jak dbamy o przetwarzanie danych

Aby sprostać wymogom prawa opracowaliśmy i wdrożyliśmy szczegółowe procedury obejmujące takie zagadnienia, jak m.in.:

Analiza ryzyka dla praw i wolności osób;
Notyfikacja naruszeń;
Retencja danych;
Rejestr czynności przetwarzania danych;
Realizacja praw osób, których dane dotyczą.


Regularnie sprawdzamy i aktualizujemy naszą dokumentację, by móc wykazać spełnienie wymagań prawa zgodnie ze sformułowaną w RODO zasadą rozliczalności, ale też w trosce o interesy osób, których dane dotyczą staramy się inkorporować do niej zalecenia Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Europejskiej Rady Ochrony Danych ( EDPB).



Upoważnienia 

Zapewniamy, że każda osoba działająca z naszego upoważnienia i mająca dostęp do Państwa danych osobowych przetwarzała je wyłącznie na nasze polecenie, chyba że inne wymagania wynikają z prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego



Czy podanie danych osobowych jest konieczne?

Podanie danych osobowych w formularzu kontaktowym na stronie www.infofast.pl jest dobrowolne lecz ich nie podanie skutkuje brakiem możliwości złożenia zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego. 



Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Państwa dane osobowe nie są profilowanie i nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.



Ciasteczka

Nasza strona korzysta z pliku cookie, czyli ciasteczka. Pliki cookie są zapisywane w pamięci Państwa urządzenia. Dzięki nim mogą Państwo korzystać z wszystkich funkcjonalności Strony. Ciasteczka nie powodują zmian w ustawieniach Państwa urządzeń. Plik cookie strony www.infofast.pl nie przechowuje poufnych danych takich jaki imię, nazwisko czy adres. W celu ograniczenia, zablokowania lub usunięcia pliku cookie ze strony www.infofast.pl należy użyć ustawień przeglądarki internetowej. Każda przeglądarka jest inna, ale w menu „Pomoc” przeglądarki można zapoznać się ze sposobami zmiany preferencji dotyczących plików cookie.



Ciasteczka jakie wykorzystujemy do funkcjonowania strony www.infofast.pl

CMSSESSID# - jest to ciasteczko sesyjne co oznacza, że jest ono usuwane z urządzenia użytkownika wraz z zakończeniem przeglądania strony. Ciasteczko to niezbędne jest do prawidłowego funkcjonowania strony i umożliwia korzystanie z podstawowych jej funkcji, takich jak nawigowanie na stronie. Podmiotem umieszczającym plik tej kategorii na urządzeniu końcowym użytkownika jest Administrator strony www.infofast.pl